Doprava zdarma při nákupu nad 2 999 Kč ♥

Časté otázky

• Za jak dlouho mi dorazí objednané zboží?

V případě, kdy odeslání své objednávky potřebuješ co nejdříve, neváhej nám napsat. Zatím není v našich možnostech mít našité všechny kousky ve všech barvách a velikostech, abychom mohly veškeré objednávky odesílat obratem.

Naším cílem je dopravit k vám zboží co nejdříve, proto se snažíme veškeré objednávky zpracovat do 24 hodin od jejich přijetí a zaplacení. Pokud je vybraný kousek skladem, většinou objednávku odesíláme ještě tentýž denToto se týká objednávek zboží, které je skladem a je hrazeno online převodem či platbou kartou online. Jestliže je nutné kousek ušít, případně upravit na míru, předáváme informace do naší šicí dílny. Šijeme, co nám síly stačí a objednávka Ti bude odeslána do týdne, max. do 14 dnů od přijetí platby.

 

• Jak si mám vybrat správnou velikost?

Výběr správné velikosti usnadní tabulka velikostí, která je v detailu každého produktu. Pokud budeš chtít individuálně poradit, neváhej nás kontaktovat prostřednictvím mailu info@basicatory.cz, případně napiš zprávu na Instagramu či Facebooku.

 

• Jaké používáte dopravce?

Na základě dobrých zkušeností jsme se rozhodli využít služeb Zásilkovny.

 

• Je možný osobní odběr zboží?

Bohužel není možný osobní odběr zboží, protože nemáme žádnou kamennou prodejnu.

 

• Lze změnit či stornovat mou objednávku?

Pokud se rozhodneš změnit svou objednávku, která Ti zatím nebyla odeslána, neváhej nás kontaktovat prostřednictvím mailu info@basicatory.cz, nebo nám napiš zprávu na Instagramu či Facebooku. Objednávku Ti rádi upravíme dle Tvých představ.

 

• Nedaří se mi zaplatit mou objednávku prostřednictvím online platby kartou. Jak mám postupovat?

Pokud máš opakované problémy s platbou kartou online, napiš nám na mail info@basicatory.cz, případně pošli zprávu na Instagramu či Facebooku. Vytvoříme Ti nový odkaz na tuto platbu a pokud problém přetrvá, dle dohody změníme způsob úhrady objednávky.

 

• Mohu sledovat stav mé objednávky?

O průběhu zpracování Tvé objednávky Tě budeme informovat pomocí mailu. Jakmile zásilku předáme přepravní společnosti, zašleme Ti její identifikační údaje. O doručení Tě již bude informovat přímo zvolený dopravce.

 

• Je možné si oblečení na nějaké adrese osobně vyzkoušet?

Naše zboží si není možné vyzkoušet, protože jsme pouze online obchod a nemáme žádnou kamennou prodejnu.

 

• Nesedla mi velikost, je možné zboží vyměnit či vrátit?

Pokud si přeješ zboží vrátit, můžeš tak učinit ve 14 denní lhůtě. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Výměna zboží je možná, pokud je nově požadované zboží skladem. Podmínky pro vrácení a výměnu zboží jsou popsány v Obchodních podmínkách, případně jsou rozepsány i v tomto článku.

 

Nevyhovující zboží můžeš vrátit či vyměnit do 14 dnů ode dne jeho převzetí. Vrácené zboží nesmí být použité, musí být v původním stavu a se všemi visačkami. Výměnu zboží lze uplatnit pouze v případě, kdy nově vybrané zboží bude ve stejné anebo vyšší hodnotě a bude skladem. V případě, kdy bude cena vráceného zboží vyšší než cena nově vybraného produktu, je nutné vytvořit novou objednávku a po obdržení vráceného zboží Ti zašleme peníze zpět na účet do 14 dnů. Vyměněné zboží je zasíláno bezplatně po celé ČR. Pokud se jedná o opakovanou výměnu, bude Ti účtováno poštovné v obvyklé výši.

 

• Za jak dlouho odesíláte peníze na účet za vrácené zboží?

Platbu vracíme zpět v zákonné lhůtě, tedy nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Protože si ale velmi vážíme svých zákazníků, snažíme se tuto platbu provést co nejdříve.



Pokud máš další dotazy neváhej nám napsat na mail info@basicatory.cz, na Instagramu @Basicatory či na našem Facebooku. ♥

Zpět do obchodu